BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Subidas à rede Resoluçons do IV Congresso Nacional

imagem

Dezembro 2011

Na seçom de Documentos deste portal, penduramos desde já as Resoluçons do IV Congresso Nacional da nossa organizaçom, decorrido em Vigo em Fevereiro do presente ano sob a legenda "Organizando a juventude rebelde galega contra Espanha, o Capital e o Patriarcado". A disponibilidade dos documentos é totalmente pública. Esperamos que a sua leitura seja do vosso interesse e contribua para a autoformaçom em chave juvenil feminista, socialista e independentista.

Estas resoluçons constam de dous grandes blocos. Um, dedicado a analisar a crise e realidade laboral da juventude galega, mais denso, subdividido em apartados e com umha tabela reivindicativa. E um outro menor titulado Reptos para a juventude revolucionária galega. Por último, recolhem-se os Estatutos modificados segundo decidira a assembleia, e as quatro declaraçons aprovadas naquele momento.

Clicando aqui podedes aceder diretamente. O resto de Resoluçons e outros textos encontram-se acessíveis ligando através do epígrafe Documentos, na barra esquerda da página inicial do web.

As resoluçons serám editadas em formato de livro nas próximas semanas, e poderám ser solicitados contatando-nos.