BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Um ano que tingir com as nossas cores

imagem Dezembro 2011

Desejar um bom ano 2012 é um exercício complicado. Evitando qualquer sintoma de cinismo, @s jovens organiza@s em BRIGA sabemos que mui provavelmente as condiçons de existência da classe trabalhadora galega piorem nos próximos meses e, provavelmente também, nos próximos anos.

É difícil assumir umha felicitaçom como esta, que BRIGA dirige a tods@s @s noss@s militantes, colaboradores/as, simpatizantes e seguidores/as na rede, sem pensar no que realmente temos em cima. E sem prever a evoluçom dumha crise que já se tem instalado nas nossas vidas como umha desagradável companheira de viagem que nom vai desaparecer proximamente.

Com certeza, os nossos desejos som de mudança, e por isso desejar felicidade para os vindouros doze meses é umha expressom dum sentimento real. Porém, sabemos que devemos baixar do mundo das ideias ao dos feitos, e é neste mundo material que queremos concretizar a nossa verdadeira e genuina vontade: a de que nós, a juventude rebelde galega, tenha em 2012 um ano de sucessos, progresso organizativo e madurecimento, que requer do esforço e a dedicaçom de tod@s.

Felicitar-nos sem visibilizar a dureza do presente pode ser cínico ou simplesmente um momento trivial para o recolhimento com amizades, familiares, companheir@s... Mas queixar-se e nom construir alternativas pode ser o maior mal que podamos causar à nossa própria condiçom de jovens, galeg@s, e trabalhadores/as. 2012 será um ano para a luita contra ao Capital ou será um ano perdido. Aproveitemo-lo!

POR UM 2012 DE LUITA NACIONAL, OBREIRA E FEMINISTA!
ORGANIZA-TE E LUITA!