BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Vigo: apoiamos mobilizaçom em defesa do naval

imagem Janeiro 2012

Após a mobilizaçom que percorreu o bairro obreiro viguês de Teis e a posterior marcha até Moanha e Cangas onde participárom centenas de trabalhadores e trabalhadoras, o sindicato maioritário nacional e de classe anuncia o feche das mobilizaçons previstas para este mês de janeiro com umha nova manifestaçom em defesa do setor naval hoje às 20h com saída desde Via Norte e remate diante da sucursal da Junta da Galiza na cidade olívica.

A crise capitalista e a gestom em prol dos interesses da burguesia por parte dos partidos do regime, assim como as contínuas disputas entre os acionistas das principais empresas do naval, deixárom numha situaçom crítica a um setor de extrema importáncia para a economia da comarca e do conjunto do nosso país. Como anuncia a CIG, o despedimento de trabalhadores e trabalhadoras nom vém dado pola falta de recursos senom porque nom há vontade por parte dos governos burgueses, pois casos semelhantes se solucionárom dum dia para outro através da via parlamentar. No caso galego, empresas como Vulcano estám a piques de fechar as suas portas.

Mas nem isso. De BRIGA apoiamos e encorajamos a juventude rebelde a mostrar solidariedade e luitar na rua polos direitos da classe obreira, pois este é o único caminho. Aliás, dada a precariedade e eventualidade dos contratos dos e das jovens, fomos e somos as primeiras vítimas da rapina burguesa. Nom se trata só das condiçons de existência da classe trabalhadora afetada pola crise do setor, mas a burguesia sabe perfeitamente da capacidade de luita e auto-organizaçom do proletariado e por isso centra os seus ataques e esforços numha parte do povo trabalhador com mais experiência em combatê-la.

AVANTE A CLASSE OBREIRA!

ORGANIZA-TE E LUITA!