BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Nas ruas o número 4 do vozeiro do Grupo de Base de Vigo

imagem

Abril 2012

O número quatro do vozeiro do Grupo de Base de Vigo já leva umhas semanas na rua. Desta volta, o "Desobediência" apresenta o desenvolvimento na cidade de Vigo da atual campanha nacional "Rebelar-se no presente, revelar o futuro".

Recolhe aliás umha análise de como afeta a juventude do povo trabalhador a Reforma Laboral aprovada polo PP no mês de fevereiro, e fai um apelo a que a juventude trabalhadora aderisse à Greve Geral convocada para o passado 29 de março.

Dentro dos conteúdos deste novo numero do vozeiro comarcal, incluem-se também quatro notícias breves sobre a jornada feminista do 8 de março; o juízo a dous militantes da nossa organizaçom acusados de atacar umha sucursal bancária na Greve Geral do 27 de janeiro de 2011; o 10 de março, Dia da Classe obreira galega; e sobre a "Diana Obreira: lança um dardo ao capitalismo", atividade lúdica decorrida no mês de fevereiro. Além do mais, no aprtado de "Sabias que...?", fai-se umha nota informativa sobre a história e defesa da nossa língua.

Aguardamos que gostedes deste novo número, que podedes atopar em papel no Centro Social LUME, na Biblioteca Pública Neira Vilas do bairro do Calvário, ou no IES Politécnico de Vigo, onde se reparte.