BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

99% da destruiçom de emprego corresponde a menores de 35

imagem

Campanha Rebelar-se no presente. Revelar o futuro.

Maio 2012

Os dados da Enquisa de Populaçom Ativa (EPA) revelam um panorama destrutivo para o emprego juvenil. Desde o quarto trimestre de 2007, coincidindo aproximadamente com o início "oficial" da crise do capitalismo, até a última sondagem correspondente ao primeiro trimestre de 2012, registam-se no território autonómico galego 124.100 postos de emprego menos em cifras totais.

Se aprofundarmos no estudo da instituiçom oficial, encontraremos um espetacular indicativo: desses 124.100 postos desaparecidos, 123.00 eram de menores de 35 anos (a idade utilizada nas estatísticas oficiais habitualmente para delimitar a juventude). A dia de hoje, o desemprego na Comunidade Autónoma alcança 18,5% no total, sendo de 37,5% na faixa etária menor a 24 anos! Quase 20 pontos de desemprego mais da média.

O recurso à contrataçom eventual hiperlegitimado desde a legalizaçom das ETT por parte do PSOE a meados da década de 1990 é a principal causa desta carnificina sobre as geraçons mais novas. Demandar um emprego digno é acabar com o contrato eventual massivo.

ORGANIZA-TE E LUITA!
REBELAR-SE NO PRESENTE, REVELAR O FUTURO!