BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Aí chegam os concertos da VIII Jornada de Rebeliom Juvenil

imagem

Campanha Rebelar-se no presente. Revelar o futuro.

Julho 2012

Este ano chamamos-vos a assistir ao concerto que organizamos desde as 23.00h do 24 de julho nas redondezas da faculdade de Engenharia Química do Campus Sul da USC, cuja localizaçom nos preocuparemos com anunciar devidamente durante a jornada de luita. Aí terám lugar as atuaçons dos grupos viguês Rojo dos, as compostelanas de Sacha na Horta, os históricos bascos de Vendetta, e o ska-reggae-spped-folk, como o denominam, de Cuchufellos, de Maceda.

A todos e todas elas vaia o nosso agradecimento por colaborar com a recuperaçom após 2011 do evento musical da nossa Jornada de Rebeliom Juvenil. Ánimo e a dá-lo todo!

Rojo dos som um grupo amador que já tem participado num outro ato da nossa organizaçom no sul do país. Contamos mais um ano com eles para abrir o festival com o seu estilo hardcore diretamente desde Coia.
Podedes vê-los acedendo aqui: http://www.myspace.com/rojo2coia

Sacha na Horta porám o ponto integramente feminino com um conjunto natural da capital do país. As compostelanas trazerám todo o seu instrumental e espírito festivo, que já tem conseguido notáveis reconhecimentos por parte do público que segue a música do país.
Podedes vê-las acedendo aqui: www.myspace.com/sachanahorta

A seguir virám Vendetta, um conjunto de históricos do ska, que chegam de Nafarroa com umha mistura de latin-hardcore e skinhead-reggae preparados para deixar na Galiza mais umha prova do seu prestígio internacional.
Podedes vê-los acedendo aqui: http://www.lavendetta.org

E finalmente contaremos com um grupo que repite. Cuchufellos tenhem umha indubitável capacidade para manter em pé o público até altas horas da manhá, com umha intensidade e entrega próprias do seu estilo rápido e animoso. Som uns incombustíveis e incansáveis representantes da música nacional mais festeira.
Podedes vê-l@s acedendo aqui: http://www.cuchufellos.com/


Rojo dos

Rojo dos

Sacha na horta

Sacha na horta

Vendetta

Vendetta

Cuchufellos

Cuchufellos