BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Patronal alemá fai caixa com o desemprego juvenil europeu

imagem

Campanha Rebelar-se no presente. Revelar o futuro.

Agosto 2012

A Agência Federal de Emprego de Alemanha pretende tirar rédito das altas taxas de desemprego nos agora chamados "países do sul de Europa", e também alguns do leste. Referem-se àqueles estados que, como o espanhol, o italiano, o português ou o grego, dam umhas cifras de desemprego juvenil escandalosas. Com 8% de desemprego juvenil na Alemanha, a equipa de Merkel pretende absorver desemprego juvenil estrangeiro, sem necessidade de mobilidade, instalando formatos como o ali existente de formaçom profissional dual, e ministrados polas empresas germanas.

A formaçom profissional dual consiste em síntese em encarregar a formaçom do alunado a empresas privadas que se beneficiam do trabalho d@s jovens estudantes. Grátis. Assim de singelo. No canto de aprender na escola a reparar um veículo, vás a fábrica a fazê-lo, recebendo a instruçom d@s trabalhadores/as da companhia (que paradoxalmente nom recebem nengum salário em conceito de mestres/as), e prescindindo do professorado, das aulas, e demais questons que estorvam ao estado neoliberal.

É engraçado que, numha convençom que se prevê para outono, o Reino da Espanha vaia participar de forma entregada assumindo mais umha cessom da sua soberania de jeito explícito: porá a sua "futura mao de obra juvenil" a preparar-se em empresas do amo alemám para que estas obtenham o produto do trabalho em conceito de práticas e, depois, podam incorporar com algum emprego temporário e esporádico umha pequena parte dessa canteira de nov@s operári@s. Está por ver agora se a lei que prevalecerá será a mais favorável ao trabalhador, neste caso a alemana em questons como o salário. Cousa que, obviamente, nom vai suceder.

Paradoxos da crise?: empresas alemás utilizando a mao de obra do estado espanhol no território deste, muito mais barata, para formar futur@s profissionais.

ESPANHA E A UE SOM A NOSSA RUINA!
INDEPENDÊNCIA E SOCIALISMO!