BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Já confirmados os grupos do concerto que encerrará as actividades do 24-J

imagem

Julho de 2005

Já está concretizado o cartaz para o concerto da I Jornada de Rebeliom Juvenil que BRIGA organiza o 24 de Julho na Praça de Maçarelos de Compostela.

Desde o critério de nutrir o concerto dumha destacável presença internacional com a banda basca Betagarri e Desperta Ferro dos Països Cataláns, também há umha clara decissom de impulsionar e apoiar grupos galegos como os recém criados Ofensiva de Vigo e os veteranos Túzaros de Compostela.

Este concerto, que terá início às 23:00, será o colofom dumha jornada de festa e combate da juventude galega. Para antes da cita musical há organizadas duas mesas-redondas sobre juventude e repressom e umha outra mesa redonda abordará o tema da autoorganizaçom da juventude e na que intervirám delegaçons bascas, catalás e castelhanas. Para as 21:00 h está convocada umha marcha reivindicativa sob a legenda "STOP repressom contra a juventude galega". Ao longo da tarde projectara-se um vídeo sobre a luita da juventude basca e realizara-se um graffiti contra a repressom.

Mais informaçom em,

24 de Julho, I Jornada de Rebeliom Juvenil
www.tuzaros.com
www.betagarri.com
www.despertaferro.com