BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Galiza volverá jogar ao futebol

imagem Dezembro 2012

Aí vem um novo jogo da seleçom mista, masculina e feminina, de futebol de campo da nossa seleçom nacional. Nom oficial, nem enfeitada com milhons de euros em salários desorbitados, campanhas publicitárias e idiotice de fácil consumo. Nom. O jogo que aí vem é o organizado por dúzias de ativistas através do coletivo Siareir@s Galeg@s, entidade de promoçom do desporto nacional dumha óptica nom sexista nem capitalista, focada a colocar as bases da oficialidade das seleçons desportivas de Galiza no ámbito internacional, como naçom com direito a decidir, e a competir.

Para @s jovens galeg@s que nos temos organizado fazendo da independência nacional umha peça chave do nosso ideário e prática quotidianas, o labor de Siareir@s Galeg@s no terreno desportivo é um exemplo que alargar a outros campos. Mas também é umha genuina expressom de que a vida desportiva deve ir para além do mero seguidismo das instituiçons privadas capitalistas feitas ao desenho dos grandes negócios mafiosos, e incentivar umha tomada de responsabilidade e açom direta sem aguardar pola permissom do poder, nem do seu apoio moral ou económico.

Siareir@s Galeg@s é mais umha manifestaçom dessa Galiza maioritariamente juvenil que nom sae refletida nos inquéritos, nem nos programas de rádio ou televisom da política convencional. Umha juventude consciente que continua dia a dia a sofrer no seu próprio país a miséria da dependência nacional, a desestruturaçom da nossa identidade coletiva através da dominaçom exercida por Espanha e a UE. E que sabe que, quer no futebol-campo como exemplo atual de desporto mais popular, quer na nossa prática diária como estudantes ou trabalhadores, desempregadas/os e explorad@s, ser galeg@s nom é um ritual folclórico nem um capricho burguês; é umha necessidade objetiva das massas populares da juventude dum território espoliado e ameaçado seriamente de sobrevivência polo capitalismo, por Espanha, a UE e o FMI, e que encontra na sua bandeira nacional o símbolo da soberania popular contra o império do mercado machista e inimigo das culturas e povos do mundo.

Polo valor dessa consciência, pola força dessa bandeira de resistência e desobediência ao poder estatal constituido, BRIGA apoia, anima @s Siareir@s deste País, e chama a juventude a participar da mobilizaçom com o galho do jogo deste natal em Ponte Vedra.

METAMOS UM GOLO A ESPANHA!
ADIANTE SIAREIR@S!