
Patriarcado fomenta auto-ódio. Nós odiamos o Patriarcado.

Especial Comissom Nacional da Mulher
Janeiro 2013Recém passamos umhas datas em que os grandes empórios comerciais se afanam desenvolvendo campanhas publicitárias de fomento do consumismo, dirigidas a que a populaçom cada vez mais depauperada veja nas épocas das chamadas “rebaixas” unha ocasiom para sucumbir à tentaçom do consumo irracional.
Nom é menos certo que a maioria destas firmas comerciais oferecem produtos dirigidos principalmente às mulheres, fazendo destas o principal objetivo das suas campanhas publicitárias mas também fazendo da própria mulher um objeto de consumo. Assim, estamos acostumadas a ver nos “escaparates” dos comércios imagens completamente estereotipadas das mulheres, todas elas com umha constituiçom corporal mui concreta e incluso representando posturas ou acenos pouco naturais e mui afastados da realidade.
Este modelo
de mulher “ideal” que promovem algumhas das principais firmas da
grande burguesia, como é o caso da têxtil Inditex, representa o
fenómeno de cousificaçom ao que somos submetidas, reduzindo-nos a
objetos que devemos responder a umha modelagem concreta conhecida
socialmente como “beleza” e que situa sistematicamente a mulher e
o seu corpo como reclamo publicitário.
Trata-se dumha “beleza” que no canto de promover a aceitaçom do próprio corpo, instiga o auto-ódio do mesmo e a necessidade de querer mudá-lo; que longe de promover umha vida saudável incita a cultura do adelgaçamento, levando muitas mulheres a sofrer graves doenças por transtornos alimentícios
Em definitiva, umha mal chamada “beleza” que representa mais umha das múltiplas formas de violência machista depositada sobre as mulheres.
É por isso que as jovens de Compostela organizadas em BRIGA quigemos aproveitar estas datas de fomento do consumismo incontrolado, para denunciar o modelo de “beleza” que este criminoso sistema patriarco-burguês pretende impor às mulheres e que se materializa de jeito claro nas múltiplas lojas de roupa, sapatos e cosméticos que encontramos na cidade.
Umha denúncia na qual as vidraças dos estabelecimentos que promovem umha imagem irreal da mulher exibírom a legenda: Esta “beleza” é violência machista.
Porque nós nom somos objetos que modelar, nom permitiremos que o Capital jogue com os nossos corpos.
Mulher: organiza-te e luita!





