BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Reaçom nacional à crise toma forma de manifestaçom

imagem Março 2013

Amanhá dia 3 de março decorrerá polas ruas da capital do país a manifestaçom polo direito ao trabalho, à igualdade, aos serviços sociais e pola plena soberania nacional galega.

Umha dúzia de entidades convocantes, entre as quais a nossa, e cada vez mais coletivos como apoiantes da convocatória, constituimos um amplo bloco de reaçom a nível nacional contra a regressom histórica que estamos a viver como povo, como classe trabalhadora, e como mulheres.

BRIGA chama a juventude trabalhadora, à juventude das classes populares do nosso país, a reagir nas ruas junto com dezenas de jovens fart@s mas chei@s de esperança. Esperança em que perseverar na luita pola independência, o socialismo e o feminismo trazerá tarde ou cedo um horizonte de dignidade coletiva que poder oferecer para umha Galiza com futuro.

Livre da dependência ruinosa ao fracassado projeto imperialista espanhol. Livre do roubo do nosso trabalho pola burguesia decadente e os seus políticos corruptos. Livre da dominaçom machista sobre a nossa autonomia pessoal.

Amanhá vemo-nos nas ruas para construir País.

12H, Alameda de Compostela.