
BRIGA inaugura novo vozeiro comarcal. Sae o Faro Vermelho!

O Faro Vermelho passa a formar parte dos diversos vozeiros que os Grupos de Base da nossa organizaçom tenhem em várias comarcas do país.
A comarca da Corunha une-se assim a outras com a ediçom deste exemplar que, no seu primeiro número histórico de março de 2013, realiza umha leitura da precariedade sociolaboral da juventude corunhesa no seu editorial.
A mais dumha entrevista a um vizinho da cidade, inscrito na Liga Nacional de Bilharda, sinalam-se em breves notícias três fenómenos políticos de interesse para a juventude local: o cobro do IBI à UdC por parte do concelho enquanto mantém a igreja exenta; as responsabilidades por trás das liortas burguesas entre os multimilionários diretores das empresas corunhesas da La Voz e do Real Club Deportivo; e a solidariedade e apoio com a luita que muit@s jovens exercêrom na passada Greve Geral, com o saldo de várias detençons.
Por último, a militáncia da Corunha quixo fazer um esforço de memória coletiva sobre as constantes luitas obreiras havidas na comarca agora que com a fábrica de armas se abre mais um frente de destruiçom de emprego: a memorável luita d@s trabalhadores/as de Sidegasa nos anos 80.
Se quigeres receber um exemplar, sugerir ideias para vindouros números ou colaborar com a sua redaçom, podes contatar connosco em corunha@briga-galiza.org