BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Pedimos absolviçom para Charo Lopes

imagem Março 2013

A jovem militante independentista Charo Lopes terá que comparecer terça-feira perante os julgados provinciais de Ponte Vedra para responder da acusaçom policial que a envolve numha alegada boicotagem a umha sucursal bancária.

Os factos remontam ao verao de 2009, há quase quatro anos, quando os protestos populares em Cangas tomárom a forma dumha mobilizaçom de rua. A vizinhança protestou ao longo de meses pola destruiçom do ecossistema do Salgueirom, onde Caixanova e o Grupo San José pretendiam desenvolver um megaprojeto com porto desportivo e grandes áreas de goze para o turismo capitalista.

1 de agosto Charo fora detida acusada de desordens e danos numha entidade bancária durante o mesmo percurso da mobilizaçom central.

As petiçons de pena, que ultrapassam os 4 anos de prisom, e 20 meses de multa a razom de 10 euros ao dia, tenhem umha importante carga repressiva.

De BRIGA mostramos a nossa solidariedade com @s que luitam. Com Charo, por ser mais um exemplo d@s muit@s jovens comprometidas que sofrem a repressom dum regime criminal experto em fazer das vítimas, verdugos. E que fai intentos desesperados por apagar a necessária rebeldia juvenil.

A partir das 11h haverá umha concentraçom de apoio ante os julgados do Penal de Ponte Vedra.

ABSOLVIÇOM PARA CHARO!
VIVA A JUVENTUDE QUE LUITA!