BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Mais dous jovens som processados por participar na manifestaçom do 1º de Maio em Vigo

imagem

Agosto de 2005

Mais dous jovens forom imputad@s por participar na manifestaçom de 1º de Maio convocada pola CIG em Vigo. Assim som já cinco pessoas, três militantes de BRIGA, as processadas pola polícia local e espanhola acussados de agressom à autoridade desordem da orde pública e danos.

Lembremos que nesta manifestaçom, as forças policiais espanholas protagonizárom umha violenta carga que se saldou com umha companheira de NÓS-UP ferida que tivo de ser atendida no hospital e dúzias de trabalhadoras/es e jovens contusionad@s, além de três detidos que fôrom espancados durante a sua estáncia na esquadra policial. A versom da acusaçom (a polícia) fora na altura corroborada polos meios de comunicaçom, que ocultárom o ocorrido justificando a brutal actuaçom da polícia com um pretendido cerco "ameaçante" que teriam levado a cabo @s manifestantes. A realidade foi bem outra. As cargas se produzírom após as detençons indiscriminadas e o começo das agressons sobre @s detid@s, algo que @s operári@s que o presenciárom nom estavam dispost@s a aturar, e de facto nom suportárom.

Nom foi até dias depois de que se produziram estes factos, quando chegarom as citaçons judiciárias a estos dous jovens,  provocadas por uns reconhecimentos realizados com toda aleatoriedade, já que nengúm deles foi detido pola polícia nem antes nem depois da manifestaçom. Todas os reconhecimentos producirom-se dias após, como se de súpeto @s polícias que fam parte da acussaçom "cairam na conta" de que foram estes e nom outros os que protagonizaram os presuntos factos dos que os acussam. O irregular destes reconhecimentos posteriores fai duvidar com razom da veracidade destes testemunhos, que mais bem parecem umha consulta de última hora às fichagens policiais de activistas da esquerda independentista. Se a isto somamos a profunda falta de credibilidade que se labrou a polícia local de Vigo, de sobra conhecida pola sua corrupçom e actitude violenta (já há vários dos seus membros em prisom por dar malheiras a inmigrantes negros na Madroa), o aspecto deste processo se achega muito a umha farsa, um circo hipócrita onde o que se quere castigar é a militáncia conseqüente da juventude galega, e nom umhas presuntas acçons delictivas das que se carece de toda proba verosímil.

De BRIGA expressamos a nossa repulsa a estes guateques judiciais que cada vez ponhem mais em entredito a imparcialidade e objectividade duns julgados vendidos aos interesses partidários estatais e autonómicos.