BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Audiência Nacional ordena feche web juvenil esquerda abertzale

imagem Maio 2013

Hoje, mais umha vez, queremos enviar a nossa solidariedade e apoio mais grande a Euskal Herria e sobretudo a toda a juventude basca. Entendemos a solidariedade internacionalista como umha obriga entre os povos e é precisamente o que queremos sublinhar. Neste mundo que está em crise, a solidariedade internacionalista dá-nos as ferramentas para construir um mundo mais justo e digno. É com estas ferramentas com as que conseguiremos defender os direitos de todas as pessoas.

A juventude estivo, está e terá que estar na primeira linha da luita e portanto, sabemos que estaremos no ponto de mira dos Estados. Por isso, parece-nos imprescindível mostrar a nossa solidariedade a todas as camaradas que se encontram no mundo.

Em Euskal Herria sabem perfeitamente que a estratégia repressiva do Estado espanhol nom tem limites. A perseguiçom contra a juventude basca nom cessou e esta vez a Audiencia Nacional, filha predilecta do franquismo, ordenou encerrar a página web de ERNAI por “enaltecimento do terrorismo” ou simplesmente por pôr a foto do preso político basco assassinado Xabier Lopez Peña.

Neste novo ciclo político aberto em Euskal Herria, o povo basco tem dado passos importantes para a resoluçom do conflito. Assim, exigimos aos Estados espanhol e francês que ponham fim ao bloqueio e que dem passos face a normalizaçom política. Para conseguir a paz é necessário que cessem todas as medidas de exceçom contra a juventude basca, que se ponha fim a todos os juízos políticos e que todas as presas políticas bascas sejam postas em liberdade já que som umha consequência do conflito político. Dito isto, queremos aplaudir o compromisso claro de Ernai para seguir trabalhando neste aspeto.

Achamos inaceitável que num Estado supostamente “democrático” nom se respeite a liberdade de expressom e polo tanto os e as que assinamos este texto exigimos:


    Que se volte pôr em andamento a página web de Ernai

    Que cesse a perseguiçom contra todas as jovens revolucionárias bascas

    Que se respeitem todos os direitos civis e políticos de Euskal Herria


NOM À REPRESSOM!

A JUVENTUDE CONTINUA AVANTE!