BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Milhares ocupárom ruas para pôr freio a Wert

imagem Maio 2013

Centos e centos de estudantes, junto com outros tantos de professorado e pessoal nom docente, maes, e pais, estivemos nas ruas das principais cidades galegas exigindo a paralisaçom do anteprojeto de lei denominada LOMCE ("Ley Orgánica de Calidad de la Enseñanza").

Desde a massiva marcha em Vigo e a universiária Compostela, até O Barco ou Burela, a Plataforma Galega pola Defesa do Ensino Público conseguiu juntar milheiros de pessoas que se ausentárom das aulas nesta jornada de greve.

Após quatro atos informativos em liceus de Vigo, A Guarda e Mós, BRIGA participou com cortejo própio no sul-oeste do país, e com repartos noutras localidades.

O anúncio de hoje sobre remover a data de aprovaçom por parte do Conselho de Ministros da futura LOMCE, é interpretado como um passo em falso do governo, que poderia ter entrado em dúvidas dada a presom social aberta desde as escolas. Malia tudo, o executivo desmentiu este extremo e afirmou estar por passar a medida em mui poucos dias.

Portanto, a maior ameaça, mais presom. A mais religiom, mais desobediência. A mais recentralizaçom, mais Galiza sem tutelagens. E a mais barreiras e entraves económicos e administrativos, mais insistência até alcançar um ensino em galego que se adeque às necessidades produtivas do país.

Nom paramos. Luitamos!
Canha contra a LOMCE!