BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Sucedido concerto solidário na Corunha

imagem

Campanha Nom nos calarám! STOP repressom económica contra a juventude rebelde!

Maio 2013

A sala de concertos Joana's Place da Corunha foi lotada por jovens da comarca que assistírom ao concerto que NSR e Trapalhada realizárom com entrega total da recadaçom para enfrentarmos o processo repressivo derivado da açom antifascista de há 8 anos na mesma cidade contra a já retirada estátua de Millán Astray.

A solidariedade tem muitas formas de expressar-se. E umha delas é através da fraternidade e o carinho que determinados grupos musicais do país expressam com a sua acessibilidade para colaborar connosco.

Junto com diferentes atividades levadas a cabo por BRIGA ao longo do País, a açom da Corunha contribui para acumularmos à volta dos 12.000€ em multas com que o Estado espanhol pretende calar-nos e manter-nos longe das ruas para evitar as suas penas. Mas entre tod@s, com o trabalho e o apoio de muit@s, continuaremos avante.

Na noite houvo ocasiom para que o Grupo de Base da Corunha intervinhesse apelando a continuar a autoorganizaçom juvenil nom só como melhor ferramenta de solidariedade, mas também como melhor forma de garantir que a luita antifascista estará aí. E um dos encausados na operaçom "Millán Astray", ex-militante de BRIGA e hoje filiado a NÓS-UP, também falou brevemente.

Lembrai que podedes fazer as vossas achegas através da transferência a:
Número de conta solidária: 0049 6795 56 2095036710 (Banco Santander)

NSR

NSR

Trapallada

Trapallada