BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Apresentamos Campanha pola IX Jornada de Rebeliom Juvenil

imagem
Julho 2013

Mais um ano, os tempos da Pátria som chegados para comemorarmos no nosso dia grande as reclamaçons políticas mais próprias da questom nacional. A dependência de Espanha, a UE, o FMI, o BCE,... e também de grandes corporaçons privadas, como as múltiplas transnacionais que manejam na sombra os fios do poder. Estas dependências devem ser colocadas no alvo. Contra elas, formulamos a independência em chaves socialistas e feministas.

Este ano a juventude galega é mais pobre do que o anterior. Mais pobre em tamanho, pois milhares de amig@s, companheir@s e familiares tenhem abandonado este país. Mais pobre proporcionalmente, pois a marcha forçada da emigraçom inverte a pirámide poboacional colocando o futuro do país numha terrível expetativa de insustentabilidade. E mais pobre economica, social e laboralmente, pois o desemprego tem aumentado, as reformas laborais de PSOE e PP arramplado com direitos historicamente adquiridos pola classe trabalhadora, e agora ser um/ha explorad@ com jornadas extenuantes e horas nom pagas é mais um privilégio do que um sacrifício.

Ainda, as mulheres galegas continuamos dependendo da sacrosanta unidade nacionalcatólica que pretenda recuperar espaços de poder simbólicos e materiais sobre os nossos corposgraças à reforma da lei do aborto. E também espaços de poder sobre o ensino impondo na nossa pátria o modelo espanholizador de Wert com a LOMCE.

Ao longo de todo o ano estivemos trabalhando sobre estas e outras questons. Nom som poucas. Nem é fácil. Mas ante tanta miséria e entre tantas afrentas, a juventude galega tem hoje precisamente por isso um potencial de revolta muito maior. Nom se explicaria doutro jeito a criminalizaçom e perseguiçom policiais a qualquer dissidência política, ou o permanente controlo do Estado espanhol sobre as áreas de encontro e influência juvenis. Tenhem, apesar de todo, medo.

Manifestaçom e concertos

Desde 2008 a Jornada de Rebeliom Juvenil de BRIGA constava além do festival musical e ato político, dumha manifestaçom. Mantivemo-la com imensas dificuldades ao longo de cinco ediçons. Agora, umha nova que nos provoca profunda ilusiom vai mudar o programa de eventos deste ano: oito entidades juvenis da esquerda nacional galega mobilizaremo-nos conjuntamente pola primeira vez, fazendo a que com certeza será a marcha juvenil independentista mais grande até o de agora. Agir, Adiante, AMI, Briga, Comités, Galiza Nova, Isca! e LEG chamamos conjuntamente a participar dum único ato político nas ruas da capital, como se pode ver na rolda de imprensa realizada na Praça de Praterias a começos desta semana: http://www.youtube.com/watch?v=h8Qq8YAAZy8&feature=youtu.be

Após a marcha, volveremos realizar um concerto ao lado da faculdade de Engenharia Química do Cámpus Sul da USC, onde o ano passado. As pejas colocadas polo mui corrupto governo local de Compostela, primeiro dirigido por Conde Roa e agora por Currás, impedem que utilizemos localizaçons em solo propriedade do concelho como figéramos em ediçons anteriores com grande sucesso de assistência.

Ao longo dos próximos dias iremos-vos apresentando os grupos que intervirám, assim como o manifesto próprio que para a jornada difundiremos.

24 de julho, "A independência o nosso caminho, a rebeliom o nosso direito".

20 horas desde a Alameda de Compostela, manifestaçom juvenil independentista.

23 horas, concertos no aparcadoiro de Engenharia Química, Cámpus Sul.