BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

IX Jornada de Rebeliom Juvenil. Os concertos.

imagem Julho 2013

Às 23 horas do 24 de julho BRIGA continuará as atividades da IX Jornada de Rebeliom Juvenil. Após participarmos na manifestaçom unitária da juventude nacionalista e independentista galega desde as 20 horas, tomaremos o aparcadoiro de Engenharia Química, no Cámpus Sul da USC, para animar a madrugada com três grupos galegos e um catalám.

Para abrir boca virám do sul, concretamente de Vigo, os rapeiros de Rebeliom do Inframundo. O já experimentado par de artistas marcarám os acordes da noite para ao ritmo do seu estilo criativo e de protesto.


A seguir intervirám Os Tres Trebons. Grupo natural da Corunha que trazerá os seus clássicos sonoros e a sua genial capacidade de conexiom com o público para erguer os punhos na noite mais patriótica.


De mais longe virám os catalans e as catalás de Atzembla. O grupo valenciano voltará a esta terra virgem para a sua difusom incorporando o ska reivindicativo e a língua oriental da península. @s jovens intérpretes terám umha ocasiom de ouro para dar-se a conhecer, bem como @s fans deste estilo na Galiza para conhecê-l@s.


Para rematar a noite chegarám os jovens de Fracasados de Antemano. O grupo corunhês interpretará parte do seu repertório de música para clausurar com ritmos rock a noite compostelá.


23 HORAS, APARCADOIRO DE ENGENHARIA QUÍMICA DO CÁMPUS SUL USC. COMPOSTELA.
CONCERTOS DA IX JORNADA DE REBELIOM JUVENIL.