BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

12h: Concentraçom solidária em Direito-USC

imagem Outubro 2013

Polo direito à greve, a juventude rebelde organizada em BRIGA mostra a sua solidariedade com a companheira Táti, militante da entidade estudantil do MLNG AGIR, e chama ao conjunto do estudantado e da juventude consciente a participar na concentraçom solidária que amanhá decorrerá às 12h diante da Faculdade de Direito.

Táti Maseda é umha conhecida estudante desta faculdade que tem sido escolhida como alvo repressor por parte do Decano Luis Míguez Macho, conhecido ultraconservador e espanholista que nom oculta a sua ráncia ideologia espalhando-a por numerosos artigos recolhidos na imprensa burguesa que lhe dá voz.

Táti, participou num exitoso piquete que paralisou umha turma de reparto das práticas do último curso da carreira imposto polo mesmo decano e professor para a manhá da greve coacionando o alunado para que nom participasse da jornada de paro.

Obviamente, isto nom sentou bem ao professor e decano que, molesto polo sucesso do piquete estudantil, depositou o seu rancor e ideologia reacionária sobre o estudantado mais combativo.

E cargou-no sobre Táti, quando esta assistia à turma em que deveria decidir o seu destino de práticas. Míguez Macho expulsou a Táti do reparto, e ameaçou-na com a abertura de expediente polo "delito" de ter participado num piquete mais forte que a sua fraca autoridade.

AGIR, junto as organizaçons estudantis galegas Comités e LEG, assinam um comunicado conjunto em que manifestam a sua solidariedade com Táti e o enérgico rechaço a este exemplar episódio repressivo. A seguir, disponibilizamos o manifesto conjunto:

POLO DIREITO À GREVE!
CONTRA A LOMCE E A REPRESSOM!
12 HORAS: CONCENTRAÇOM SOLIDÁRIA!

CONTRA A REPRESSOM NA USC: LUITA E SOLIDARIEDADE ESTUDANTIL!

A jornada de greve que o passado 24 de outubro paralisou as aulas em toda a Galiza significou um importante golpe por parte da comunidade educativa contra a antipopular e regressiva LOMCE e um exemplo de como o estudantado galego organizado logrou lançar conjuntamente umha nítida mensagem de disposiçom à luita polo ensino público. Esta evidente manifestaçom de força por parte do estudantado tem alarmado aos sectores mais reacionários e favoráveis às reformas impostas polo atual governo neoliberal do PP e ativou rapidamente os mecanismos de repressom que operam contra toda aquela/e que manifestar rechaço ao regime.

Assim foi que na manhá de ontem, Tatiana Maseda, companheira de AGIR e aluna da faculdade de Direito, era expulsada por parte do Decano da reuniom de assignaçom de práticas internas e externas e ameaçada com ser expedientada por ter participado no piquete estudantil que percorreu as faculdades durante toda a jornada. Luis Miguez Macho, reconhecido membro do Opus Dei, fervoroso espanholista e auto-denominado defensor da democracia e dos “derechos de los ciudadanos” nom tivo nem o mais mínimo pudor em convocar a reuniom para atribuir os destinos de práticas o mesmo dia da greve, vulnerando flagrantemente o direito do alunado de secundar a jornada de paro. Precisamente foi o piquete no que participava a companheira, o que impediu que essa reuniom ilegítima e claramente coactiva se desenvolvesse, conseguindo que fosse adiada e possibilitando que o estudantado exercesse o seu direito a greve.

O 24-O, Miguez Macho perdeu umha batalha contra os e as estudantes dispostas a fazer cumprir os nossos direitos, e num claro sintoma de impotência e ao mais puro estilo fascista e inquisidor, pretende agora aplicar um castigo exemplar que deixe claro ao estudantado combativo que de nom ajoelhar-nos e amansar-nos diante dos permanentes ataques que sofremos, bateremos de pleno com as consequências da repressom.

Contra este tipo de práticas ditatoriais e anti-democráticas na universidade, o estudantado galego organizado queremos manifestar a nossa solidariedade com a companheira Tatiana e o nosso enérgico rechaço a este episódio repressivo, exigindo a imediata paralisaçom de qualquer processo sancionador e o cumprimento de todos os seus direitos como aluna da USC.

STOP REPRESSOM CONTRA O ESTUDANTADO REBELDE!