BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

A juventude deve dizer Nunca Mais a Espanha e o capital

imagem

Novembro 2013

Galiza volveu saír às ruas a berrar Nunca Mais. Milhares de pessoas respondemos assim à sentença que declara umha única culpabilidade no capitám do barco, ao nom apreciar nengum ato susceptível de ser castigado. Sem culpáveis, sem lei, o mar dos piratas capitalistas continuará ajejando as nossas rias.

@s jovens de BRIGA cremos que nom nos podemos permitir mais catástrofes ambientais. Que com desafogar a indignaçom por sermos considerados um apêndice de Espanha destinado ao espólio e o desastre permanente, nom chega.

A vida do nosso país corre un sério perigo de ser atacada em qualquer momento polos interesses das companhias navieiras e das grandes corporaçons que tenhem convertido os mares num taboleiro de jogo onde mover ficha sem muitas consideraçons para o meio nem para os povos que os habitamos e/ou que vivemos deles. E os Estados capitalistas, é claro, consentem-no.

Já o vivemos várias vezes. E voltará a repetir-se. Se nom conseguimos a independência política que nos dote de mecanismos de soberania para fazer valer a voz de Galiza em Europa e no mundo, Madrid nom vai falar por nós. A eles isto nom lhes toca. E se nom conseguimos fechar o caminho ao aproveitamento descarado do comércio internacional marítimo por parte de magnates sem escrúpulos, tampouco poderemos garantir um futuro melhor que o que nos encontramos.

E nós, jovens deste país com consciência de ser sujeito político, queremos liberdade, queremos a independência para controlar as rotas do mercado internacional que mexem polas nossas costas como se chovesse. Nom vamos ser cúmplices. Nunca Mais, nem com Espanha, nem com o Capital. Nom temos vocaçom de vítimas. Temos que ganhar!