BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

BRIGA chama a participar das manifestaçons de Nunca Mais

imagem

Novembro 2013

A Plataforma Nunca Mais convoca para amanhá domingo marchas por todo o país para respondermos com a dignidade que um povo atacado merece demonstrar. Frente à impunidade do capital pirata e transnacional que utiliza o planeta como meio para acrescentar o seu ganho, os Povos do mundo devem autoafirmar-se e rebelar-se organizadamente.

Espanha é o ator cúmplice que permite através da sua centralizada competência de seguridade marítima a execuçom do nosso litoral. Seja com a passagem de navios ameaçantes, ou seja com a destruiçom da riqueza das rias como no Burgo, Ferrol ou Ponte Vedra.

O capital nom necessita de Galiza para além da exploraçom e saque dos seus imensos recursos naturais, como fai arredor de todo o planeta, nomeadamente naqueles territórios com menor poder soberano em maos das classas populares.

Galiza somos nós, @s que contruiremos um futuro de liberdade para quem cria a riqueza deste país, a sua classe trabalhadora. E ninguém mais do que nós, nem Madrid nem Bruxelas, deve ter voz para decidir qual será esse futuro.

@s jovens de BRIGA chamamos a nossa militáncia a estar amanhá nas ruas, o nosso espaço. Aí colocaremos as pedras dumha GALIZA CEIVE E SOCIALISTA, inimiga do esbanjamento dos nosso recursos, e plenamente dona de si.

COM ESPANHA, NUNCA MAIS!!