BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

BRIGA adire à denúncia da malheira contra o independentista preso

imagem

Agosto de 2005

Carcereiros da prissom espanhola de Soto del Real (Madrid) propinárom umha malheira ao preso independentista galego Ugio Caamanho, como castigo pola actividade reivindicativa desenvolvida por vários presos políticos, entre eles o companheiro, que denunciavam a continua mudança de parceiros das celas imposta pola direcçom penitenciária.

Ante a negativa do Ugio a voltar ao seu quarto trás o tempo de pátio, esta pacífica protesta viu-se respostada pola exigência dos carcereiros de que se despi-se. Ao negar-se este, foi conduzido ao módulo de isolamento, onde foi imobilizado contra a parede e espancado polos funcionários enquanto nom deixavam de insultá-lo.

Com posterioridade estes factos seriam denunciados polo companheiro, se bem o concorrente destes factos, que som comuns nas cárceres espanholas, fai duvidar de que os agressores sejam castigados polo corrupto poder judiciário espanhol.

Nos últimos meses, a quota de impunidade que as forças repressivas estatais estám a amossar atinge o intolerável. O assassinato do agricultor em Roquetas de Mar a maos da Guarda Civil ou a morte do homem de origem latinoamericana nos subúrbios de Madrid polos disparos dum polícia nacional som só alguns exemplos da escalada de violência legal e de permisividade que existe para estes criminais, que ao igual que os funcionários que agredirom ao Ugio, podem permitir-se fazer o que se lhes antolhar, com direito de vida e morte sobre as suas vítimas.

BRIGA quer enviar toda a nossa solidariedade ao companheiro, e participar da denúncia que diversas organizaçons da esquerda independentista tenhem realizado em contra do regimem carcelário e as violaçons de direitos humanos nos centros penitenciários espanhois.