BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Mais um jovem galego vítima do capitalismo no seu posto de trabalho

imagem

Setembro de 2005

O passado dia 7 de Setembro Jacobe Arijom, de 25 anos de idade, perdia a vida após caer desde o séptimo andar dum prédio em Ourense, enquanto trabalhava na limpeza da fachada do mesmo.

O saldo de mortes de jovens trabalhadores na Galiza durante este ano conta já várias dúzias no seu haver, e se eleva já a perto de sessenta trabalhadores/as mort@s em total no que vai de ano. A falta de segurança é o factor de primeira ordem causante destas terríveis cifras. Tendo em conta que neste ano é o sexto trabalhador que faleceu na comarca durante a sua jornada laboral, e que desde 1992 já se achegam a 1500 @s operári@s mort@s em "acidentes laborais".

Neste caso, a empresa para a que trabalhava o jovem, Galiver mantém a actitude hipócrita de negar-se a dar explicaçons, quando é esta a primeira responsável pola morte deste moço. Nom só isso, nas declaraçons de Galiver, empresa ourensana especializada em trabalhos verticais, aduze-se que nom se podem evitar "excessos de confiança e pequenos despistes" como explicaçom do ocorrido.

De BRIGA esigimos umha verdadeira política de protecçom e supressom de riscos para a juventude trabalhadora, cujos primeiros passos devem passar pola extirpaçom do trabalho temporário e submergido, o rebaixamento das horas de trabalho e a instauraçom dum salário mínimo digno para a juventude. Nestes primeiros passos do novo governo PSOE-BNG da Junta, a juventude trabalhadora esigimos o cese da impunidade patronal, e a implementaçom de políticas reais para erradicar a sinistralidade laboral.