BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Jornadas da Galiza Resistente em Ponte Vedra

imagem

Especial Recuperando a memória da Galiza resistente.
Referentes para a rebeliom juvenil

Novembro de 2005

Os vindouros dias 14 e 15 de Novembro realizarám-se em Ponte Vedra as jornadas Recuperando a memória da Galiza resistente. Referentes para a rebeliom juvenil, que já tivérom lugar em Compostela.

O dia 14 de Novembro será realizada a projecçom do documentário Morte no Vale, denúncia da repressom franquista numha aldeia do Berço.

No dia 15, a reflexom centra-se numha figura de importáncia capital por ter sido um exemplo de coerência revolucionária, disciplina militante e compromisso comunista na luita contra o fascismo: Henriqueta Outeiro. A sua vida foi umha amostra de feminismo revolucionário. Marxista convencida, atinge o grau de comandante durante a Guerra Civil, e organiza a luita clandestina no Norte da Galiza até a sua detençom e tortura por parte da Guardia Civil em 1946. Após 19 anos em prisom, mantivo o ideário revolucionário que a alentou na sua actividade militante durante a etapa mais negra e agachada da repressom fascista, ideário que mantivo até a sua morte.

BRIGA nom quer deixar passar a oportunidade de contribuir ao espalhamento da achega revolucionária e feminista que Henriqueta Outeiro deixou após a sua morte, um filom profundo e rico de experiência que deve ser reivindicada e resgatada dos silêncios interessados, sobre do que a juventude, e em especial as jovens galegas, devemos reflectir e apreender.

As jornadas terám lugar no Centro Social A Revira, às 20:00 da tarde.