BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Mais um jovem independentista detido

imagem

Especial STOP repressom!!

Janeiro de 2006

A passado quinta-feira 29 de Dezembro o jovem Iago Vilar convertia-se na última vítima da operaçom "Castiñeira" ao resultar detido na sua morada em Ourense por agentes da Guarda Civil. O jovem foi detido na sua morada num operativo similar ao do que foram objecto @s 10 independentistas detid@s no mês de Novembro, sendo-lhe susbtraidas várias pertenças pessoais.

O Iago foi posto em liberdade ao dia seguinte ao da sua detençom após declarar nos julgados de Compostela e está acusado de associaçom ilícita. A sua detençom responde à mesma lógica de vagas repressivas contra jovens organizados praticadas no último ano na Galiza, concretamente o Iago foi detido por ser Presidente da Associaçom Cultural Esmorga e figurar como responsável da página web da AMI, que ainda está intervida pola Guarda Civil.

De BRIGA expressamos a nossa solidariedade com o jovem detido e mais umha vez encorajamos a juventude galega e ao conjunto do tecido associativo a respostar com contundência a qualquer agressom aos nossos direitos.

Contra a repressom, mobilizaçom!!
STOP repressom contra a juventude galega!!

Ver também o especial: STOP repressom!!