BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Crónica do I Foro de Rebeliom em Ponte Vedra

imagem

Fevereiro de 2006

Mais dumha dúzia de pessoas, jovens na sua grande maioria, se reuniam o passado sábado no centro social A Revira de Ponte Vedra para assistirem à palestra organizada por BRIGA A rebeliom juvenil na França. Análise dos distúrbios de Novembro.

Na sua ponhência, André Seoane desmontou as teorias oficiais segundo as quais os impresionantes distúrbios de finais do ano passado tinham a sua origem em supostos grupos islámicos que chamavam à guerra santa, inimigo ómnipresente que se transformou no "que vém o lobo" do capitalismo mundial desde a queda da URSS e o "perigo vermelho". Também se negou a influência da mao preta da delinqüência organizada como instigadora da revolta, outro dos clichés empregados polo acovardado governo francês ante a situaçom.

Pola contra, assinalou-se a contradiçom de classe e as condiçons de misséria e pobreza extremas às que se vê submetida a juventude das macro-cidades europeias como principal factor, unido à resaca colonial provocada polo imperialismo europeu e a intransigente xenofobia do estado francês como principais causas.

Para rematar, o ponhente analisou como causa do cese dos distúrbios a falta dum programa político que substentara a explossom de raiva provocada pola morte de Bouna e Zyed, mortes que deixárom ao nú a imagem real dumha europa depredadora e antisocial, totalmente oposta à imagem com a que nos tentam enganar.

Nos próximos meses, o Grupo de Base de Ponte Vedra organizará o vindouro Foro de Rebeliom, além de continuar a trabalhar e organizar à juventude trabalhadora da comarca.