BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Delegaçom de AGIR participa em encontro europeu de estudantes

imagem

Março de 2006

Umha delegaçom da organizaçom estudantil AGIR participa desde a sexta-feira 24 de Março no Foro Europeu de Estudantes que decorre na localidade basca de Bakaiku, em Nafarroa. No encontro estudantil, que rematará o Domingo dia 26, participam multidom de delegaçons de colectivos, organizaçons e assembleias estudantís que procuram dar continuidade e aperfeiçoar os sucessivos foros internacionais que nos últimos anos se estám a desenvolver no marco europeu para artelhar umha resposta conjunta à mercantilizaçom da universidade potenciada pola Comissom Europeia e que recebe o nome de Processo de Bolonha.

Assim o principal objectivo do Foro é a a confecçom dum calendário de acçons e mobilizaçons e a elaboraçom dum novo manifesto conjunto contra o desenvolvimento deste processo de privatizaçom e homogenizaçom cultural que supom a criaçom do tam louvado como desconhecido e perxudicial para o ensino na Galiza, Espaço Europeu de Ensino Superior. Além do mais o encontro servirá para ponher em comum o desenvolvimento da reforma nos diferentes estados e naçons europeias.

Na web nacional da organizaçom estudantil anunciam que realizaram um seguimento pormenorizado dos acordos lá alcançados assim como da intervençom da delegaçom galega no Foro.