BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

O hard-core de Ofensiva homenageia 1º de Maio em Ponte Vedra

imagem

Maio de 2006

Arquivo Gráfico concerto Ofensiva

A fim se semana prévia ao 1º de Maio, Dia do Internacionalismo Proletário, a formaçom de hard-core Ofensiva actuou no Centro Social A Revira, testemunha da música combativa deste quarteto viguês a umhas poucas horas da celebraçom das mobilizaçons nacionais no dia da classe trabalhadora.

Com a inminente ediçom do seu primeiro álbum, os Ofensiva figêrom vibrar a tod@s @s assistentes com os seus temas duros e em galego, fugindo do politicamente correcto e chamando às cousas polo nomem. Cançons como Persistir e vencer ou Denantes mort@s que escrav@s anunciam já desde o título umha música comprometida e de denúncia social, conformando um dos primeiros grupos em fundir esses ingredientes dum jeito tam próprio.

Com este acto, BRIGA quer lembrar que há jovens que nom esquecem o verdadeiro significado que tivo e tem o 1º de Maio para a classe obreira, em nengum caso representada polas centrais sindicais maioritárias e vendidas cujos pactos com a patronal e renúncia ao sindicalismo de classe tenhem provocado tantos retrocessos nos direitos do povo trabalhador galego.

Ao mesmo tempo, a organizaçom continuará a impulsionar às bandas galegas que agora mesmo estám a realizar um trabalho fulcral na socializaçom do galego e da música de combate.