BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Solidariedade com @s jovens basc@s detid@s em Lapurdi

imagem

Especial GAZTERIA AURRERA!!

Junho de 2006

A terça-feira da semana passada, Jon Oihenart, Ainara Goñi e Beñat Trounday eram detid@s em Lapurdi (Euskal Herria Norte, baixo ocupaçom francesa), numha operaçom decretada em 2003 pola juiza francesa Laurence Le Vert. Esta operaçom tinha no ponto de mira à esquerda abertzale na Euskal Herria sob administraçom francesa. Após passarem três dias na comisaria, @s detid@s fôrom post@s em liberdade acussad@s de pertença a associaçom de malfeitores, e com a proibiçom de abandonar o estado francês.

As detençons, cujas causas ainda nom estám esclarecidas, foi vendida pola maioria dos meios de comunicaçom como um ataque contra SEGI e a juventude basca organizada, aproveitando mais umha vez para criar confusionismo e dificultar ainda mais o processo de negociaçom aberto em Euskal Herria. Nom é a primeira vez que o estado francês tenta purgar a dissidência abertzale com detençons, juizos e prisom; mas é evidente que o lançamento das siglas de SEGI aos meia nom foi umha filtraçom involuntária da polícia, mais bem todo o contrário: Umha tentativa calculada de criminalizaçom da juventude basca organizada.

BRIGA quer transmitir a sua solidariedade às três novas pessoas detidas, assim como à juventude abertzale organizada, encorajando-a a continuar a sua denúncia desta nova campanha de intoxicaçom informativa.

ver especial (+)

Ver também o especial: GAZTERIA AURRERA!!