BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Siareir@s Galeg@s de novo com as selecçons galegas

imagem

Junho de 2006

Siareir@s Galeg@s vem de fazer público que estará presente nos primeiros jogos das selecçons galegas de basquet, a masculina e feminina, que jogarám o 28 de Junho em Lugo e o dia 29 em Vigo. Igual que acontecera na histórica jornada do 29 de Dezembro do ano passado Siareir@s Galeg@s arroupará o nascimento de duas novas equipas galegas confirmando a este colectivo como o referente na reivindicaçom dos direitos da Galiza no terreno desportivo.

O tempo transcorrido desde Dezembro de 2005 demostrou que a frenética actividade desenvolvida por esta veterana organizaçom para arroupar à tam procurada selecçom de futebol nom era flor dum dia. Durante estes meses Siareir@s Galeg@s logrou manter-se activo sustendo um fio informativo arredor do nosso desporto desde umha óptica nacional e popular, participando em mesas-redondas e foros organizados arredor da Galiza e o desporto e sobretodo reclamando o direito da nossa naçom a contar com selecçons próprias que podam competir com outras naçons em igualdade de condiçons.

BRIGA anima a juventude galega a assistir junto com Siareir@s Galeg@s a estas duas novas citas do desporto galego e a seguir alargando este colectivo referente para @s jovens que frente a legislaçom desportiva espanhola construída contra os direitos dos povos reclamamos selecçons galegas nacionais e oficiais.