BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Projecçom em Ferrol do filme A batalha de Argel

imagem

Outubro de 2006

O Grupo de Base de BRIGA em Trasancos organiza a projecçom a segunda-feira 13 de Novembro do filme A batalha de Argel, com a intuito de rendir homenagem a um dos mais importantes directores de cinema social, o italiano Gillo Pontecorvo, que faleceu há apenas duas semanas.

Com a morte de Gillo Pontecorvo o cimema perde a umha das suas mais influintes figuras do passado século, que ao longo da sua extensa obra se tem caracterizado polo insuvornável compromisso comunista com a causa d@s oprimid@s. Gillo, que nasceu na cidade italiana de Pisa em 1919, participou na resistência antifascista durante a II Guerra Mundial. A sua ligaçom com o cinema comeza no cenário da posguerra e a sua obra comprende mais de umha veintena de filmes entre os que destacam, além de A batalha de Argel, Queimada, sobre a rebeliom dos esclavos negros numha ilha do Caribe, Kapò, sobre os campos de extermínio nazis, ou Operaçom Ogro, que aborda a acçom de ETA contra Carrero Blanco.

Mas sem dúvida é A batalha de Argel, rodada em 1966, a sua obra mais representativa. O filme evoca o último periodo de ocupaçom francessa de Argelia, concretamente desde o ano 1954 a 1962, e é um imprescindível alegato contra o colonialismo e a brutalidade imperialista, que segue conservando toda a sua potencialidade crítica e actualidade.

A projecçom do filme A Batalha de Argel decorrerá a segunda-feira 13 de Novembro às 19h00 no Ateneu Ferrolano.