BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

II Congresso Nacional, erguemos a bandeira do combate juvenil

imagem

Outubro de 2006

O Sábado 28 de Outubro, a cidade da Corunha acolherá o II Congresso Nacional de BRIGA que decorrerá sob a legenda Erguemos a bandeira de combate juvenil.

No Plenário deste segundo Congresso, que se celebrará à porta fechada só podendo participar @s militantes e @s simpatizantes acreditad@s, debatera-se umha completa Tese Política dividiva em duas partes. Na primeira parte do documento análisa-se pormenorizadamente a intervençom juvenil da Junta da Galiza em diferentes matérias, tais como a vivenda, a sexualidade ou as drogas. A segunda parte aborda a campanha de criminalizaçom da que é vítima a juventude, coartada perfeita para recortar os esqueléticos direitos da mocidade. Além do mais sometera-se a debate umha modificaçom dos Estatutos aprovados no Congresso Nacional Constituinte.

Esta cita congressual coincide com o segundo aniversário do nascimento de BRIGA, resultado dum processo de de reflexom e debate iniciado durante os meses do verao de 2004 e que concluiu num concurrido Congresso em Ferrol no mês de Outubro do mesmo ano. Após estes 24 meses de intensa actividade, o II Congresso Nacional servirá para fazer um alto no caminho e fazer balanço do percorrido, para assim, com o mesmo entusiasmo revolucionário do primeiro dia, erguer a bandeira do combate juvenil.