BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Perto de trescentas pessoas em Compostela contra a Rua Fraga

imagem

Novembro de 2006

A passada terça-feira 28 de Novembro decorreu na Praça do Toral a concentraçom convocada pola Plataforma Rua Fraga NOM para esigir ao Alcalde de Compostela que renuncie a iniciativa de adicar umha rua da cidade ao conhecido fascista Manuel Fraga. Na concentraçom, à que assistirom perto de trescentas pessoas, corearom-se diversas palavar de ordem contra a Rua Fraga e denunciou-se a intençom do Sanches Bugalho de nom só nom retirar simbologia fascista de Compostela senom aumentá-la.

BRIGA, que assistiu com faixa própria à mobilizaçom, quer sumar-se a outras entidades que formam parte da Plataforma para denunciar o incumplimento por parte do autonomismo do acordo de sair em manifestaçom no caso de que houvesse umha boa resposta à convocatória, tal e como sucedeu.

A Plataforma, que agrupa numerossas entidades políticas, sociais e culturais compostelanas, anunciou que continuará desenvolvendo actividades contra a iniciativa até acadar um compromisso de Bugalho de retirar a proposta de adicar umha rua na capital da Galiza a Manuel Fraga.

Novas relacionadas,
- Mobilizaçom em Compostela contra a Rua Fraga ..+