BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Pio Moa: fascista, homofobo, machista, fora da Galiza

imagem

Janeiro de 2007

Ontem a Fundación Caixa Galicia acolheu umha conferência de Pio Moa, personagem conhecido por rimbombantes declaraçons que ensalzam o franquismo, o machismo ou a homofobia. O acto está organizado pola Associaçom de Vítimas do Terrorismo (AVT) e financiada pola própria Fundaçom de Caixa Galiza

Quando ainda só transcorrerom umhas semanas desde que rematou o Ano da Memória, na que a Junta da Galiza pretendia homenagear as vítimas do franquismo mas que em realidade nom passou de evocaçom sentimental e historicista, as instituiçons autonómicas permitem a realizaçom de actos como o de onte, no que abertamente se realizou apologia do genocídio do 36 e da massacre que contra o povo galego organizou o fascismo espanhol.

Porém este acto de exaltaçom do fascismo tivo resposta popular na rua. Às portas da Fundaçom realizou-se umha concentraçom da que algumhas pessoas aderidas ao protesto portavam umha faixa onde se podia ler a legenda que encabeça esta crónica. À vez que isto acontecia e se proferiam palavras de ordem do tipo: Moa fascista fora da Galiza, Desde o 36 a luita continua, vós fascistas sodes os terroristas ou Caixa Galicia fora da Galiza.

Dentro, duas jovens “acompanhadas” por fortes medidas policias e da segurança privada da fundaçom, conseguírom por uns momentos calar a voz do fascista Pio Moa ao berrar Moa fascista fora da Galiza erguendo cartazes com a mesma legenda e, embora receberam aplausos dalgum sector do público, escuitárom como parte do auditório utilizava a palabra “putas” para dirigir-se a elas e recebêrom patadas dalgum exaltado fascista que havia na sala. Mais umha vez, a voz reprimida foi a nossa sendo expulsas da sala.

De BRIGA só podemos advertir que a juventude organizada responderá a organizaçom de qualquer acto similar, conscientes de que o fascismo há que plantar-lhe cara com todos os meios ao nosso alcance.

Novas relacionadas,
- Comunicado de AGIR ..+
- Concentraçom pola presença de Pio Moa na Corunha ..+