BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Mobilizaçons estudantís em Compostela contra planos mercantilizadores

imagem

Março de 2007

Após desenvolver umha acçom propagandística de apresentaçom o passado 5 de Março, a Coordenadora de Assembleias de Estudantes da USC lança um intenso calendário de mobilizaçons com o que pretende levar a rua o opossiçom aos planos de mercantilizaçom da Universidade promovidos polo Processo de Bolonha.

Este calendário de mobilizaçons deu começo esta mesma semana, concretamente a quarta dia 21, com umha mobilizaçom no Cámpus Norte. Esta primeira concentraçom converteu-se rapidamente em manifestaçom, após impedir a Polícia espanhola aceder a fachada do Auditório da Galiza para colocar umha faixa, que percorreu a residência e as faculdades do Cámpus.

A próxima mobilizaçom da Coordenadora será a quarta-feira dia 28 de Março, desta vez na Praça de Maçarelos às 13h30.

A Coodenadora é um organismo que aglutina diversas Assembleias de Estudantes compostelanas e que aos poucos parece lograr refertencialidade entre o estudantado e umha revitalizaçom das mobilizaçons estudantís da USC arredor da oposiçom à implantaçom do Espaço Europeu de Ensino Superios (EEES).

De BRIGA saudamos esta nova iniciativa, na que participa activamente o estudantado organizado em AGIR, que de seguro activará umha nova geira de rebeliom estudantil nas aulas universitárias contra as permanentes ánsias privatizadores e anti-galegas dos governos autonómico, espanhol e europeio.