
Adiado julgamento contra quatro jovens independentistas em Compostela

Especial STOP repressom!!
Abril de 2007
A passada quarta-feira 11 de Abril estava prevista a celebraçom em Compostela dum novo julgamento contra jovens independentistas, mas a incoparecência dos Polícias Locais que tinham que declarar contra elas obrigou a adiá-lo.
@s quatro jovens forom identificad@s e posteriormente acussad@s de realizar pintadas de denúncia contra a última detençom da Guardia Civil no marco da Operaçom Cacharrom, que se produziu o 9 de Junho de 2005. @s jovens enfrentam-se a petiçons desorbitadas por parte do Concelho governado polo PSOE e BNG e dumha congregaçom religiosa, que somam os 2630 €, aos que há que engadir as multas e o possível petiçom de arresto domiciliário, habitual nestes casos.
De BRIGA denunciamos a estrategia de permanente acosso ao que está submetida a juventude organizada, e do que este processo é só o último episódio. E é que para punir a juventude rebelde ao PSOE e BNG, o governo auto-proclamado progressista, pouco lhe importa ir de mao dada com umha congregaçom religiosa de monjas de clausura que solicitam quantidades desorbitadas por duas pintadas.