BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

BRIGA participa nos actos convocados por YESCA no Dia Nacional de Castela

imagem

Abril de 2007

Umha representante de BRIGA participou o passado fim de semana nos actos convocados por YESCA coincidindo com o Dia Nacional de Castela. A organizaçom juvenil castelhanista preparou um fim de semana cheo de actividades que precederom a homenagem popular que cada ano realiza o movimento popular castelám em Vilhalar o 23 de Abril, Dia da Pátria, à rebeliom comunera.

Os actos convocados por YESCA caracterizarom-se por umha grande afluência de jovens e com o sucesso da iniciativa de programar actividades nom só na jornada prévia ao 23 de Abril, senom também ao dia 21, no que tivo lugar um grande concerto. Foi precisamento o Sábado 21 o dia no que tivo lugar a intervençom das delegaçons internacionais desprazadas até Vilhalar, nesta caso da organizaçom independentista catalá Maulets e a própria BRIGA.

De BRIGA só nos fica agradecer às e aos companheir@s de YESCA o seu convite e hospitalidade e desde Galiza encorajá-los a continuar na luita por umha Castela livre, socialista e anti-patriarcal.