BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Jornada nacional em defesa das selecçons nacionais

imagem

Maio de 2007

Siareir@s Galeg@s vem de apresentar o programa definitivo da Jornada pola oficialidade das selecçons nacionais que decorrerá em Compostela o próximo Sábado 2 de Junho.

Siareir@s Galeg@s, referente na defesa das equipas galegas, programou umha re-ediçom do histórico jogo de futebol da Estrada entre Siareir@s e Persoeir@s, que desta vez terá lugar no compostelano Campo de Santa Isabel às 16h30. Pola parte d@s Siareir@s, estarám membros das distintas Assembleias Comarcais do colectivo, e na equipa d@s Persoeir@s estám confirmad@s um bo número de pessoas comprometidas com as selecçons galegas, como Jurjo Souto, Nacho ou Moncho Vinhas.

As actividades continuam apartir das 20h30 na Sala Capitol, com a apresentaçom do DVD editado por Siareir@s Galeg@s com imagens dos dous jogos da selecçom galega de futebol e outras actividades do colectivo. A seguir, na mesma Sala, está programado um concerto no que participarám Skacha, Skárnio e Non Residentz. O bilhete para o concerto tem um preço de 10 €, em adiantada, e 12 € se a mercas na própria sala.

De BRIGA animamos-vos a participar nesta Jornada organizada por Siareir@s Galeg@s, que de seguro servirá para afortalar o compromisso deste colectivo com a defesa dos direitos nacionais da Galiza no terreno desportivo.

Jornada pola oficialidade das selecçons galegas
Sábado 2 de Junho

16h30 Siareir@s vs. Persoeir@s

em Santa Isabel (Compostela)
20h30 Apresentaçom do DVD

e depois concerto

- Skacha
- Skárnio

- Non Residentz

na Sala Capitol (Compostela)