BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Polícia Local aborta tentativa de retirar a bandeira espanhola do Orçám

imagem

Na madrugada do 18 de Julho, coincidindo com o aniversário do alçamento do fascismo espanhol, três jovens independentistas fôrom retid@s pola Polícia Municipal da Corunha quando tentavam retirar a bandeira espanhola do Orçám.

Julho de 2007

Apenas transcorridos minuto e meio da tentativa, primeiro um carro patrulha, segundos mais tarde um carro da polícia à paisana e algo depois umha carrinha foi que conformárom o despregue policial que empeceu a acçom d@s jovens, que após ser identificad@s serám com toda seguridade denunciados e processad@s pola tentativa.

A celeridade da resposta policial que se apresentou na couraça do Orçám, fai pensar que a bandeira, provocaçom espanholista do vasquismo herdada de bo grado pola actual alcalde da cidade, continua de algum jeito em protecçom permanente.

De BRIGA saudamos esta nova tentativa de retirar a bandeira espanhola do Orzám, que apesar de nom ter logrado o seu objectivo, é mais umha monstra do rejeitamento que a presença da bandeira fascista provoca entre amplos sectores da cidade.

Fora a bandeira espanhola!

Nom mais repressom conta a juventude!