BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Retido em Compostela o 24 de Julho um militante de BRIGA

imagem

Julho de 2007

Por volta das 21 horas deste serám, um companheiro de BRIGA era retido e levado a comisaria na capital da Galiza por dous "caçadores de independentistas" vestidos à paisana.

O facto tivo lugar na entrada da Zona Velha de Compostela pola Alameda. Sendo levado à esquadra da polícia espanhola, mui próxima ao lugar, permanece no momento em que redigimos estas linhas retido à "espera", propositadamente prolongada, de ser identificado.

Conhecemos por boca das pessoas que o acompanhavam no momento que o motivo do seu arresto foi a presunta realizaçom de pintadas conmemorativas da III Jornada de Rebeliom Juvenil e do Dia da Pátria, pintadas cuja presença a nome da juventude independentista de BRIGA é maciça malia o labor de "limpeza" dos serviços do Concelho, em prol da hipócrita oferta dumha cidade "limpa" e sem problemas para a maciça massa de turistas que ateigam as nossas ruas estas jornadas.

Este é o primeiro e esperamos que derradeiro incidente protagonizado pola irresponsável, injustificada e intimidatória presença de unidades repressoras em Compostela, de cuja actividade acusamos particularmente o Concelho de "progresso" PSOE-BNG. Unidades áereas em helicópteros, polícia municipal, polícia nacional, polícia autonómica e unidades anti-distúrbios tornam a nossa capital, na vêspera do Dia da Pátria, um abafante ponto de encontro da juventude patriota e socialista.

O companheiro foi posto em liberdade nas horas seguintes e com toda seguridade será processado por parte das pintadas aparecidas na cidade na tarde e noite do 24 de Julho.

Polícia espanhola, fora da Galiza!