BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Três jovens antimilitaristas serám julgad@s em Ponte Vedra

imagem

Especial Nom mais julgamentos a antimilitaristas

Outubro de 2007

A próxima quarta-feira 31 às 11 da manhá três jovens deverám sentar-se no banco dos julgados de Ponte Vedra acussad@s de injúrias ao Exército espanhol e maltrato a membros das Forças Armadas, polo que o fiscal lhes esige mais de 6000 euros de multa, e um ano de prisom a cada um/umha. Para o mesmo lugar e horas, está convocada umha concentraçom de solidariedade com Antia Marinho, Anjo Torres e Alexandre Rios, @s três companheir@s repressaliad@s.

Os factos tinham lugar um ano antes, em Junho de 2006, quando um grupo de jovens se manifestava ante um posto da BRILAT montado a escassos metros do liceu Valle Inclán, denunciando a campanha de captaçom de jovens em centros públicos que o exército fascista vém ensaiando nos últimos anos. Durante a concentraçom de jovens anti-militaristas, a faixa que portavam foi desgarrada e @s concentrad@s agredid@s polos efectivos da polícia militar lá presentes. A polícia nacional nom duvidou em acussar aos três jovens, maliá nom terem sido identificad@s.

Demonstram-se assim os limites da liberdade de expressom, que remata no mesmo momento no que se pom em teia da juizo a necessidade e objectivos dum exército directamente herdeiro dos militares golpistas do 36, e que na actualidade segue a emprestar um valiosso serviço como contingente subsidiário do imperialismo internacional, já seja no Afeganistám, no Iraque ou em Haití.

A juventude nom tem umha actitude ambigua ou neutra face o exército, e mobilizaçons como a realizada em 29 de Maio de 2005 som a expressom viva de que um sector importante d@s jovens e @s trabalhadores/as da Galiza se oponhem às intervençons militares do exército espanhol em todo o mundo, e ao seu papel como garante da unidade desse mercado chamado Espanha.

Com a firme decissom de nom ceder ante à repressom e a intimidaçom, BRIGA anima a toda a juventude a assistir à concentraçom e denunciar este novo acto repressivo, além de enviar todo o seu apoio e solidariedade aos companheir@s juzgad@s.

Novas relacionadas,
- Boicotado posto do Exército espanhol em Ponte Vedra ..+
- Processam por um acto antimilitarista a três jovens e solicitam 2190 € e um ano de prisom ..+

Cartaz da concentraçom

Cartaz da concentraçom