BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Homenagem na Corunha ao combatente Gomes Gaioso

imagem

Novembro de 2007

Este Sábado 3 de Novembro o centro social da esquerda independentista da Corunha organiza umha homenagem ao comunista galego José Gomes Gaioso.

O acto que dá começo às 13h no cemitério de Santo Amaro consistirá numha oferta floral onde intervirá o presidente da Comissom pola Memória Histórica da Corunha, Manuel Monge, e Afonso Mendes, membro da gestora do C.S. Gomes Gaioso. Posteriormente haverá um recital poético onde os poetas corunheses Ramiro Vidal Alvarinho, Celso Álvares Cáccamo e Mário Herrero Valério lerám várias composiçons. A homenagem concluirá com as actuaçons do gaiteiro Moncho do Orçám e dos músicos Míni e Mero. Após a oferta floral haverá um jantar de convívio no C.S Gomes Gaioso ao preço de 10€.

Gomes Gaioso assassinado polo fascismo espanhol a 6 de Novembro de 1948 foi o líder da guerrilha anti-franquista galega e um dos comunistas mais relevantes na história do nosso país. A sua entrega à derrota do fascismo e do capitalismo, a sua luita exemplar e o seu compromisso com a classe trabalhadora fam mais necessário do que nunca resgatar esta personalidade do esquecimento.