BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Nom mais julgamentos a antimilitaristas. Exército espanhol fora da Galiza

imagem

Especial Nom mais julgamentos a antimilitaristas

Janeiro de 2008

Sob a legenda “Nom mais julgamentos a antimilitaristas. Exército espanhol, fora da Galiza”, desenvolveremos umha intensa campanha de solidareidade com @s três jovens acussad@s de “ameaças e injurias ao Exército” e “maltrato às Forças Armadas” e que enfrentam umha desproporcionada petiçom fiscal de 2190 € de multa e um ano de prisom cada um/ha.

Com a posta em andamento desta campanha pretendemos nom só solidarizar-nos com @s jovens processad@s e denunciar a arbitrariedade com a que forom identificad@s como participantes da acçom de protesto que provocou a denúncia, mas também denunciar o papel dum exército mercenário, imperialista e herdeiro do golpe de estado de 1936.

A campanha dará continuidade ao trabalho realizado previamente a primeira data do julgamento, que tivo que ser adiado por estarem as testemunhas da acussaçom em missom humanitária no Líbano, e depois do mesmo em Ponte Vedra. A campanha culminará com umha concentraçom em apoio à e aos companheir@s o 4 de Fevereiro às 10h15, data no que está programado o julgamento em Ponte Vedra.