BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Ataque fascista contra o Ateneu Ferrolano

imagem

Janeiro de 2008

No dia de onte, quinta-feira 17 de Janeiro, arredor das 13h25 o Ateneu Ferrolano foi objecto de um ataque fascista ao ter sido incendidas as escaleiras que dam accesso ao mesmo. O ataque produciu-se quando ainda estavam no edifício o pessoal do DyA, que conta com um local no edifício, e a trabalhadora do Ateneu, que foi quem deu a alarma ao ver o fume e possibilitou que o incéndio nom se estendesse ao resto dum imóvel histórico do bairro da Madalena que ainda conta com a estrutura de madeira.

O Ateneu Ferrolano tem-se caracterizado por acolher diversas iniciativas da cidade de Ferrol, convertindo-o num importante dinamizador da vida cultural e social da comarca. Nom duvidamos que foi este o motivo do gravíssimo ataque que puido ter conseqüências dramáticas de nom ser pola rápida actuaçom das pessoas que ainda estavam no prédio.

É por isto que de BRIGA queremos transladar às e aos companheir@s do Ateneu Ferrolano a nossa solidariedade e a nossa mais firme condena deste ataque fascista do que foi objecto, que atinge a todo o movimento popular da cidade e da comarca e que de seguro nom ficará impune.

Adiante com o Ateneo Ferrolám!
Fascismo nunca mais!
Nengumha agressom sem resposta!