BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Estudantes em liberdade com cargos. Começa a artelhar-se resposta popular a campanha de criminalizaçom

imagem

Fevereiro de 2008

+ info na página de AGIR
Hoje às 13h30 os dous estudantes detidos no dia de onte forom postos em liberdade após permanecer mais de três horas nos julgados de Compostela.

Sérgio Pinheiro, estudante da Faculdade de Económicas, e Iago Barros, estudante de Direito terám que comparecer cada quinze dias nos julgados e estám acussados de quatro delitos, concretamente de injúrias, ameaças, desordens públicas e atentado

Iago Barros foi o encarregado de dirigir-se à concentraçom solidária que esperava a sua saída, assim como aos numerosos meios de comunicaçom que permanecerom às portas dos julgados. Iago denunciou de forma contundente a farsa da que forom vítimas @s estudantes que participarom no acto de repulsa à presença de Maria San Gil na Universidade, e da qual a sua detençom foi o resultado. Na sua intervençom ficou claro que a repressom nom calará ao estudantado mais consciente e que apartir dagora personagens da calanha da dirigente do PP, pensarano duas vezes antes de apresentar-se na Universidade à fazer propaganda do ódio contra galeg@s, catalás e basc@s.

Importante mobilizaçom em solidariedade com os detido

Compostela nom ficou calada. Cerca de 200 pessoas manifestárom-se ontem polas ruas compostelanas em solidariedade com os dous estudantes escandalosamente detidos polo simples facto de protestar contra a presença da conhecida política fascista Maria San Gil.

A manifestaçom convocada escassas horas antes tivo um grande sucesso de assitência e acabou com amagos de carga por parte da democrática polícia espanhola que mais umha vez quijo deixar claro o significado de democracia para os espanhóis: ou calas ou cacete!

De BRIGA queremos mais umha vez solidarizar-nos com os detidos e com o resto de estudantes assinalados por ter participado num acto contra a presença de Maria San Gil na Universidade. Animamos a toda a juventude galega a continuar a respostar a reacçom espanhola na rua.

Companheira amosando aos meios prova da agressom contra estudantes

Companheira amosando aos meios prova da agressom contra estudantes

Faixa de AGIR antes de partir a mobilizaçom

Faixa de AGIR antes de partir a mobilizaçom

Chegada à esquadra policial

Chegada à esquadra policial

Ameaça de carga

Ameaça de carga

Chegada à esquadra policial

Chegada à esquadra policial