BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

América Latina e Revoluçom bolivariana

imagem

Abril de 2008

A próxima segunda-feira 14 de Abril terá lugar na Corunha, concretamente na Associaçom Cultural Alexandre Bóveda, umha palestra intitulada “América Latina e Revoluçom bolivariana” que impartirá o marxista e dirigente da esquerda revolucionária dominicana Narciso Isa Conde.

A palestra, que organizam conjuntamente BRIGA e AGIR aproveitando a estáncia na Galiza do Narciso Isa Conde Conde convidado por Primeira Linha, dará começo às 20h30 e de seguro que contribuirá para achegar umha vissom sobre a situaçom das forças revolucionárias no continente Americano, alonjada das informaçons deturpadas que chegam a Galiza taravés dos grandes meios de comunicaçom.

Ficades convidad@s a participar nesta palestra na que teremos a oportunidade de compartilhar reflexons com umha das vozes mais autorizadas deste continente em rebeliom contra o imperialismo.

América Latina e Revoluçom bolivariana
Segunda-feira 14 de Abril de 08
às 20h30 no AC Alexandre Bóveda (R/ Olmo, Corunha)
com Narciso Isa Conde (membro da Presidência Colectiva da Coordenadora Continetal Bolivariana e do projecto Nueva Izquierda-Círculos Caamañistas da República Dominicana)