BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

BRIGA organiza ciclo de conferências sobre a repressom em Euskal Herria

imagem

Especial GAZTERIA AURRERA!!

Abril de 2005

A vindoura semana, do 27 ao 29 de Abril, terám lugar em diferentes cidades da Galiza umha série de conferências ministradas por Julen Arzuaga, membro de BEHATOKIA, Observatório Basco de Direitos Humanos, Civis e Políticos.

A vaga repressiva que o Estado espanhol iniciara durante os anos de governo do PP, longe de se congelar nesta nova etapa, continua a ser evidente após o ascenso à Moncloa do PSOE, que continua na linha aberta polo fascismo espanholista. Lembremos o apoio determinante que a social-democracia espanhola prestou ao governo de Aznar à hora de ilegalizar a organizaçom política da esquerda abertzale, Batasuna, e o seu agir monstruosamente antidemocrático ao impedir a candidatura basca na concorrência ao parlamento europeu com Herritaren Zerrenda ou, mais recentemente, às eleiçons na Comunidade Autónoma Basca, com Aukera Guztiak. Nom se pode esquecer que Zapatero e a sua equipa já ocupavam o gabinete presidencial, que foi o "amável" PSOE, o dos brindes ao sol e as promessas incumpridas, quem mantivo esta ofensiva do Estado espanhol contra a esquerda independentista basca.

Nas conferências tratarám-se temas como a pantomima judiciária espanhola do macro-sumário 18/01, novo processo em massa contra as organizaçons juvenis da esquerda abertzale, assim como o fechamento de meios de comunicaçom da esquerda independentista basca, o estado policial permanente em Euskal Herria, etc...

Com estes actos, BRIGA procura afortalar ainda mais os laços entre as juventudes basca e galega, em mostra da solidariedade internacionalista que dous povos oprimidos como o galego e o basco devem mostrar-se ante o ataque do inimigo comum. Inimigo que mantém a juventude empobrecida e explorada, as mulheres submetidas e invisibilizadas e os nossos direitos nacionais e de classe desactivados.

A seguir reproducimos o programa das conferências,

Quarta-feira 27 de Abril
às 19 h. na Reviravolta (Ponte Vedra)

Quinta-feira 28 de Abril
às 12 h. na Faculdade de Arte, Geografia e História (Compostela)
às 20:30 h. na Fundaçom Artábria (Ferrol)

Sexta-feira 29 de Abril
às 20:30 no ATreu (Corunha)

Ver também o especial: GAZTERIA AURRERA!!