BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Vozeiros comarcais de Compostela e Trasancos de novo na rua

imagem

Maio de 2008

Coincidindo com o Dia do internacionalismo Proletário, os Grupos de Base de BRIGA em Compostela e Trasancos, tirarom dous novos números dos seus vozeiros comarcais que forom distribuidos nas mobilizaçons sindicais.

O Grupo de Base de Compostela editou o segundo número do Azoar, suporte que, junto com a folha de agitaçom Pedra Vermelha, serve para difundir os posicionamentos de BRIGA na capital da Galiza. Neste segundo número, além do espaço adicado ao 1º de Maio, o Grupo de Base analisa a criaçom do Foro Cívico, organismo potenciado polo Concelho para abordar o botelhom, da conta da passada ediçom da Escola de Formaçom e dos avanços da campanha "366 dias de dissidência. 366 murais de subversom" na comarca.

Pola sua banda o segundo número do Combate, vozeiro do Grupo de Base em Trasancos, inclue, além das secçons habituais de breves e a dedicada à actividade nacional, um artigo sobre a necessidade de articular a luita antifascista na comarca e umha crónica sobre a actividade de Siareir@s Galeg@s na estreia da selecçom galega de futebol salom. A entrevista deste segundo número do Combate foi realizada aos membros da banda Arenga, que precisamente participou no concerto organizado por BRIGA com motivo do 1º de Maio.