BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Militante de BRIGA é detido e espancado pola polícia espanhola em Ponte Vedra

imagem

Abril de 2005

A passada noite do 25 de Abril o militante de BRIGA J. M. Outeiro circulava pola Avenida da estaçom de autocarros quando um carro da polícia nacional espanhola aparcou ao seu lado. Dous agentes saírom do veículo pedindo-lhe a documentaçom com maneiras agressivas, sem explicar em nengum momento qual era a razom desta atitude.

Ao se enteirarem estes de que o nosso companheiro nom levava o bilhete de identidade enriba, procedêrom a algemá-lo e introduzi-lo no carro. Umha vez lá, um dos polícias começou a insultá-lo e abaneá-lo, depois do qual tirou a porra do cinto golpeando com ela na face ao nosso companheiro. Logo foi conduzido à comissaria, sendo posto em liberdade duas horas depois.

Há umhas semanas informávamos na nossa web nacional da cruzada que a direita espanholista desta cidade está a levar a cabo contra BRIGA e a sua actividade política. Ontem, os mercenários a soldo dos directores dessa cruzada aproveitárom para exercerem a impunidade, para desempenharem a funçom que tivêrom antes, durante e depois da Transiçom espanhola: A de cans de guarda, matons a soldo que som quem de golpearem um jovem indefenso e algemado sem nengum tipo de remorso. Estes covardes ainda tenhem a desfachatez de autodenominar-se "protectores do cidadao", tratando de vender-se a si mesmos como os novos herois do século XXI, com a cumplicidade de concelhos e organizaçons políticas, tanto da direita como da pretendida esquerda.

Nom podemos esquecer que o governo de Lores e do BNG pontevedrés som tam responsáveis das actuaçons da sua polícia como a polícia mesma. As reiteredas condenaçons à violência que agora som a bandeira do autonomismo nom parecem ter a mesma importáncia quando é a juventude da esquerda independentista a que a sofre. Que tipo de governo que se diz democrático oculta estes factos, desculpa o inexcusável comportamento das suas "forças de ordem" que se amparam na legalidade espanhola e agem como querem sem medo às repressálias? Por outra banda, que tipo de protecçom pode dar um corpo que se dedica a golpear jovens sem razom algumha, que age com essa monstruosa aleatoriedade?

BRIGA nom ficará em silêncio enquanto os direitos da juventude trabalhadora som pisados e enlamados: Agirá em consqüência ante as agressons sofridas, denunciará ali onde se dêm as injustiças e as agressons que conformam a política estratégica da polícia. Contra a sua cultura do medo e da coerçom, a organizaçom está disposta a dar a face e nom recuar ante os direitos inalináveis da juventude, que nom existem além do seu reconhecimento formal em instituiçons e tertúlias, como umha realidade virtual da que todo o mundo fala mas que ninguém vê.

NOM À REPRESSOM DA ESQUERDA INDEPENDENTISTA!!!

SOLIDARIEDADE COM @S REPRESALIAD@S!!!

NA DEFESA DOS DIREITOS DA JUVENTUDE!!!